پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چرا مردم از عطر های مختلف استفاده میکنند؟
نوشته شده در شنبه 4 ارديبهشت 1400
بازدید : 772
نویسنده : امین پارسیان

روغنهای معطر ، عطرها و سایر عطرها از اوایل تمدن توسط مردم تزئین می شده است. امروزه عطرها را می توان در اطراف یافت ، از شمع های معطر گرفته تا تمام محصولات حمام و بدن مورد علاقه شما. دلایل بی شماری برای پوشیدن عطر وجود دارد ، اما در نهایت این واقعیت خلاصه می شود که باعث می شود احساس خوشبختی کنیم. دلیل اینکه ما احساس خوشبختی می کنیم شدیداً به فرد بستگی دارد ، اما می تواند از وجود فرمون ها ، خاطره هایی که رایحه به آن احتیاج دارد ، احساس فرار و توانایی نشان دادن فردیت از طریق رایحه ها باشد.

برای خرید آدکلن خاص با سایت خوش آرا همراه باشید.

اول ، فرمون ها هورمون های تحریک کننده بویایی هستند که اشتهای جنسی را تحریک می کنند. منطقاً این هورمون در جنسیت و میل انسان نقش مهمی دارد. آنالوگهای هورمون طبیعی انسان را می توان در برخی از عطرها یافت که این رایحه ها باعث افزایش اشتهای جنسی می شوند. لیست فرمون های شناخته شده به طور مداوم در حال رشد است. اگرچه ، بیشتر فرمونهای شناخته شده در حال حاضر فقط روی آقایان کار می کنند. به همین ترتیب ، زنانی که از این نوع عطرها استفاده می کنند ، میل جنسی بیشتری را در مردان اطراف خود ایجاد می کنند و در عوض ، با افزایش احساس جذابیت و آراستگی ، عزت نفس او را تقویت می کنند. مطمئناً این باعث می شود هر زنی احساس خوشبختی کند. با این حال ، اگرچه فرمون ها بر جنسیت ما تأثیر می گذارند ، اما نتایج زودگذر است. بنابراین ، حضور آنها در یک عطر به دلیل دیگر استفاده از عطر ، نقش ثانویه دارد.



دوم ، یک ارتباط قوی بین رایحه ها و حافظه وجود دارد. به عنوان مثال ، ممکن است در جایی به خرید بپردازیم و چیزی از نانوایی نزدیک آن را استشمام کنیم که چیزی را که مادر ما برای ما درست کرده است به یاد ما بیاندازد - مانند قهوه ای شکلاتی ، یا یک پای تمشک خانگی. سپس ، یک عطر یا لوسیون پیدا می کنیم که بوی شکلات و تمشک می دهد و بلافاصله با آن عطر در خانه احساس می کنید. همین امر در مورد صدها رایحه دیگر وجود دارد که ما را با خاطرات گرم و مثبت متصل می کند - مانند بوی ادکلن همسر یا دوست پسر روی ژاکت آنها ، بوی تعطیلات خاص ، بوی باران یا برف و غیره. اتصال خود به این خاطرات از طریق رایحه های به راحتی قابل دستیابی باعث خوشحالی ما می شود.

سوم ، همه ما نیاز به فرار داریم. خواه مادر ، نوجوان ، مادربزرگ ، مادران شاغل یا شوهرهای پر استرس خسته باشیم ، همه ما به مکانی برای فرار نیاز داریم و این فرار اغلب در حمام ، دوش یا ماساژ با استفاده از مواد معطر یافت می شود. خوشبو کننده ها یا درمانی نیستند ، عطرها می توانند ما را به مکانی آرام و آرام ببرند. آنها می توانند ذهن ما را جوان کنند و به حواس ما نیرو دهند. وقتی خود را با رایحه ای که دوست داریم محاصره کنیم ، در واقع خود را در یک حباب محافظ قرار می دهیم که استرس روزمره را به حداقل می رساند. ما فورا راحت هستیم

در آخر ، و شاید حتی بزرگترین دلیل استفاده از عطر ، نشان دادن فردیت ماست. با وجود عطرهای بسیار زیادی که می توانید از آنجا انتخاب کنید ، یک شخص می تواند در آنچه که خود تصمیم می گیرد خود را معطر کند ، اصیل باشد. آنها می توانند بوی خود را متناسب با روحیه ، مناسبت یا هر چیزی که دوست دارند تغییر دهند. یک روز بوی انار می گیرند و روز دیگر ، با تغییر ترجیح ، بوی گل رز و مشک می دهند. توانایی داشتن این نوع فردیت از طریق رایحه مستقیماً بر اعتماد به نفس و عزت نفس ما تأثیر می گذارد.

توانایی یک عطر برای ایجاد احساساتی مانند موجودات دلخواه ، ارتباط ما با خاطرات ، فرار و کمک به ما در نشان دادن فردیت فوق العاده است. این افزایش مثبت در زندگی روزمره باعث افزایش نشاط ، پیشرفت در انجام کار و افزایش مقاومت در برابر شکست می شود. امروز عطری را که باعث خوشحالی شما می شود پیدا کنید و به طور مداوم پس از آن از مزایای آن بهره مند شوید!




آموزش نصب و راه اندازی چیلر تراکمی
نوشته شده در شنبه 4 ارديبهشت 1400
بازدید : 776
نویسنده : امین پارسیان

چیلر تراکمی برای خنک کردن آب در تهویۀ مطبوع اماکن و مصارف صنعتی طراحی شده است. قبل از نصب و راه اندازی چیلر و تعمیرات بر روی دستگاه، افراد درگیر باید با این دستورالعمل و همینطور شرایط و سوابق پروژۀ مربوط آشنا باشند.

چیلر تراکمی به گونه ­ای طراحی و ساخته شده است که ایمنی بالایی دارد. اگر از دستگاه­ها در محدودۀ کارکرد استفاده شود، در هنگام نصب، راه اندازی چیلر و تعمیرات ایمنی بالایی را مهیا می­کنند.

این دستورالعمل اطلاعات موردنیاز برای آشنایی با سیستم کنترل قبل از شروع به راه اندازی چیلر تراکمی را ارائه می­کند. در نخستین گام، همواره از رعایت اصول ایمنی، شامل موارد ذکر شده در این دستورالعمل اطمینان حاصل کنید. لباس ایمنی بپوشید، کفش و دستکش و عینک محافظ بزنید، از ابزار مناسب استفاده کنید و از تکنسین های مجاز و متبحر استفاده کنید. رعایت قوانین محلی الزامی است.

برای انجام هر گونه خدمات موتورخانه با سایت به فیکس در ارتباط باشید.

ایمنی در زمان نصب

چیلر تنها باید برای افراد معتبر و آموزش دیده جهت تعمیر و بازرسی قابل دسترسی باشد. تجهیزات محدود نمودن دسترسی باید توسط خریدار تهیه و نصب گردد.

پس از دریافت چیلر، زمانی­که دستگاه آمادۀ نصب یا نصب مجدد است و قبل از راه اندازی چیلر باید برای یافتن صدمات احتمالی مورد بازبینی قرار گیرد. مدارات مبرد را به خصوص برای یافتن تغییر مکان لوله ­ها در اثر ضربه، بازرسی نمایید. در صورتی­که مشکوک هستید، آزمایش نشت مبرد انجام دهید یا با کارخانۀ سازنده مشورت نمایید. اگر به دستگاه صدمه وارد شده بود، سریعاً به متصدی حمل و نقل اطلاع دهید.

تا قبل از نصب دستگاه در جایِ خود، بسته­  بندی دستگاه را باز نکنید. در صورتی­که که شاخک لیفتراک در محل و جهت مشخص قرار دارد، چیلر را می­توان با لیفتراک حمل نمود. دستگاه را می­توان با قلاب بلند کرد برای این منظور باید قلاب به نقاط مشخص بر روی دستگاه متصل شود. طراحی دستگاه به گونه ای نیست که بتوان از بالای دستگاه آن را بلند نمود. همواره از دستورات و نقشه ­های تایید شده برای بلند کردن دستگاه استفاده کنید و از زنجیر و قلاب با ظرفیت مناسب استفاده نمایید. در صورتی­که موارد فوق رعایت نشوند احتمال آسیب رسیدن به دستگاه یا جان افراد وجود دارد.

تحت هیچ شرایطی ادوات ایمنی را نپوشانید، از جمله شیر اطمینان مدار آب و مدارهای مبرد. قبل از راه اندازی چیلر نصب صحیح شیرهای اطمینان را بررسی کنید. تنها زمانی می­توان شیر اطمینان را جدا نمود که احتمال آتش­سوزی وجود نداشته باشد. جدا ساختن شیر اطمینان توصیه نمی­شود و عواقب آن بر عهده استفاده کننده است.

اگر دستگاه در محیط بسته نصب  شده است، شیر اطمینان باید به لوله­ های خروجی متصل باشد که مبرد را به فضایی دور از افراد یا تغذیه هوای ساختمان تخلیه کند.

شیرهای اطمینان را به صورت دوره ­ای بازبینی نمایید.

در مسیر تخلیه، کف­شور نصب کنید تا از جمع شدن آب باران در نزدیکی شیر تخلیه جلوگیری شود. از تعویض مناسب هوا مطمئن شوید زیرا مبرد سنگین ­تر از هوا است و با جایگزین شدن به جای اکسیژن احتمال خفه شدن افراد را ایجاد می­کند. مواد مورد استفاده می­توانند ناراحتی در چشم و پوست ایجاد کنند. تجزیۀ مواد، ترکیبات خطرناک تولید می­کند.




موقع داغ کردن موبایل این کارهارو انجام بدین
نوشته شده در شنبه 4 ارديبهشت 1400
بازدید : 731
نویسنده : امین پارسیان

تلفن خود را از جیب خود بیرون بیاورید
اگر می خواهید تلفن شما خنک شود ، در یک روز گرم نباید آن را در جیب خود نگه دارید. نه تنها ناخوشایند است ، بلکه گرمای طبیعی بدن شما بر خلاف روند خنک کننده عمل می کند. دقیقاً مانند هنگام شارژ ، بهتر است خود را در موقعیت سایه ای قرار دهید و از مواد عایق بندی کنید. در یک بدترین سناریو ، باتری تلفن بیش از حد گرم می تواند شروع به نشت یا آتش سوزی کند و شما را در معرض خطر جدی قرار دهد.

استفاده از تلفن خود را متوقف کنید یا آن را در حالت هواپیما قرار دهید
فقط دمای خارجی نیست که می تواند باعث گرم شدن بیش از حد تلفن شود. اگر در حال بازی کردن یا تماس های زیاد هستید ، تلفن شما بیشتر کار می کند و گرمای بیشتری تولید می کند. این ترکیب با دمای گرم محیط باعث گرم شدن بیش از حد می شود. برای کمک به خنک شدن تلفن خود ، آن را در حالت هواپیما قرار دهید و دیگر از برنامه های پردازنده مانند بازی ها استفاده نکنید - یا بهتر از آن ، برای مدتی استفاده از آن را متوقف کنید.

تلفن خود را در ماشین رها نکنید
یک اتومبیل در یک روز گرم مانند گلخانه عمل می کند - یک مطالعه اخیر نشان داده است که اتومبیلی که در یک روز 95 درجه در آفتاب پارک شده است می تواند در یک ساعت فقط به دمای 116 درجه برسد. اپل توصیه می کند که iPhone از بالاتر از 95 درجه استفاده نکنید و می گوید نباید آن را در جایی بالاتر از 113 درجه ذخیره کنید. سایر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند نیز مراحل مشابه را توصیه می کنند (البته اتومبیل های داغ تهدیدی برای مردم و حیوانات خانگی نیز هستند.)

تلفن خود را در زیر نور مستقیم آفتاب شارژ نکنید
همانطور که احتمالاً تجربه کرده اید ، شارژ تلفن می تواند باعث گرم شدن آن شود. اگر هنگام شارژ تلفن خود را در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار دهید ، گرمای خورشید به گرمای طبیعی اضافه می شود که این یک عارضه جانبی انتقال برق به باتری تلفن شما است. این می تواند باعث گرم شدن گوشی بسیار بیشتر از حد معمول شود.

تلفن خود را زیر بالش شارژ نکنید
به همین دلیل ، نباید تلفن خود را زیر هر نوع بالش ، پتو یا سایر مواد گرم کننده بگذارید. در صورت گرم نشدن م dissثر در یک روز گرم ، گرمای خارج شده از تلفن شارژ کننده می تواند به سطوح خطرناکی برسد. مطمئن شوید که تلفن خود را در سایه ، ترجیحاً روی یک سطح سخت و خنک شارژ کنید.

اگر تلفن شما خیلی داغ شد ، آن را در فریزر قرار ندهید
تغییر دمای سریع برای تلفن شما نیز مضر است. یکی از دلایل این امر میعان است: اگر آن را مانند فریزر در زمانی که هوا بسیار گرم است قرار دهید ، احتمالاً آب در تلفن شما گیر می کند و باعث ایجاد مشکل می شود. یک شرط بهتر این است که ققنوس خود را خاموش کرده و برای مدتی در منطقه خنک بگذارید تا با سرعت طبیعی تری به دمای اتاق برگردد.

منبع: https://babaphone.ir/




خرید پاور بانک امگا باتری
نوشته شده در شنبه 4 ارديبهشت 1400
بازدید : 709
نویسنده : امین پارسیان

پاور بانک ها این روزها محبوب شده است زیرا ابزارها یا دستگاه های ما در زندگی روزمره به خصوص برای انواع مختلف ارتباطات از جمله تماس ، پیام کوتاه ، ایمیل و سایر کارها ابزار هوشمند و همه کاره ای می گرفتند و این دستگاه های هوشمند (تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی) به موارد بیشتری نیاز دارند قدرت برای آنها برای کار و یک روز آنطور که باید ماند. به طور معمول دستگاه هایی که به انرژی پشتیبان نیاز دارند ، این روزها تلفن های هوشمند و تبلت ها هستند. و بسیاری از ما به طور جداگانه صاحب یک دستگاه هستیم. اما همه مردم نمی دانستند که پاوربانک به طور واقعی چگونه کار می کند. و برخی از فروشندگان در مورد نحوه کارکرد پاوربانک توضیح نمی دهند. و بسیاری از افراد در نهایت مشخصات پاوربانک متناسب با نیاز دستگاه هایشان (مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها) را خریداری می کنند. به همین دلیل است که من این کار را کردم و برخی از حقایق جمع آوری شده از تولید کنندگان و سایت های وبلاگ های مختلف را جمع کردم و به یک دستورالعمل تبدیل کردم که ممکن است به برخی از DIY هایی که قصد داشتند پاوربانک خود را بسازند یا فقط یک بانک مناسب را خریداری کنند ، کمک کند.

پاوربانک ها کاملاً عصبانی هستند ، آنها به اشکال و اندازه های مختلف در می آیند ، اما آنها برای چه کاری استفاده می شوند؟ ما پتانسیل آنها و نحوه انتخاب یک مورد مناسب را بررسی می کنیم.
پاور بانک چیست و چه چیزی را می توانند شارژ کنند؟
پاور بانک های قابل حمل از یک باتری مخصوص در یک مورد خاص با یک مدار خاص برای کنترل جریان برق تشکیل شده اند. آنها به شما امکان می دهند انرژی الکتریکی را ذخیره کنید (آن را در بانک واریز کنید) و سپس بعداً از آن برای شارژ یک دستگاه تلفن همراه استفاده کنید (آن را از بانک خارج کنید). Power Banks محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده است زیرا طول عمر باتری تلفن های محبوب ، تبلت ها و دستگاه های پخش رسانه قابل حمل ما از میزان زمانی که ما هر روز برای استفاده از آنها می گذریم ، پیشی می گیرد. با نزدیک نگه داشتن پشتیبان گیری باتری ، می توانید دستگاه (های) خود را در حالی که دور از پریز برق نیست ، شارژ کنید.
پاور بانک هایی که در مورد آن صحبت می کنیم تقریباً برای هر دستگاه شارژ USB مفید است. دوربین ها ، GoPros ، بلندگوهای قابل حمل ، سیستم های GPS ، دستگاه های پخش کننده MP3 ، تلفن های هوشمند و حتی برخی از رایانه های لوحی را می توان از یک پاور بانک شارژ کرد - تقریباً هر چیزی که در خانه از طریق USB شارژ می شود از طریق پاور بانک شارژ می شود - فقط باید به خاطر داشته باشید که پاور بانک هم شارژ شد!
Power Banks ممکن است به عنوان Power Stations یا Battery Banks نیز شناخته شود.
• چه نوع پاور بانک وجود دارد؟
سه نوع عمده پاور بانک که امروزه در بازار یافت می شود:
1. پاور بانک جهانی. آنها در اندازه ها و پیکربندی های مختلف ارائه می شوند که می توانند متناسب با نیاز دستگاه شما و بودجه شما تنظیم شوند.
2. پاور بانک شارژ خورشیدی. آنها دارای پانل های فتوولتائیک هستند که می توانند باتری داخلی را در معرض نور خورشید قرار دهند. شارژ خورشیدی سریع نیست ، بنابراین آنها معمولاً می توانند از طریق کابل نیز شارژ شوند.
3. سومین نوع پاور بانک ، قاب گوشی باتری به سبک قدیمی تر است. هرچند که می توانند مفید باشند ، اما این نوع پاوربانک از سازگاری دستگاه بسیار محدودی برخوردار است
• چگونه پاور بانک را شارژ کنم؟
به طور معمول ، یک پاور بانک یک سوکت ورودی اختصاصی برای دریافت برق دارد. این برق می تواند از یک پریز USB در رایانه شما تأمین شود ، اما ممکن است هنگام استفاده از آداپتور پریز برق سریعتر شارژ شود. بیشتر اوقات می بینیم که پاور بانک ها از یک سوکت Mini یا Micro-USB برای شارژ و از سوکت های USB با اندازه کامل برای تخلیه استفاده می کنند. در موارد بسیار نادر ، پاوربانک ها می توانند از سوکت یکسانی برای ورودی و خروجی استفاده کنند ، اما این امر نادر است و نباید در مورد هر پاور بانک تصور شود ، زیرا تلاش برای وارد کردن نیرو به یک خروجی می تواند به باتری آسیب برساند. اگر قادر به یافتن یک سوکت ورودی مشخص نیست ، همیشه کتابچه راهنمای مربوطه را بررسی کنید.
بسته به ظرفیت پاور بانک و میزان شارژ فعلی آن ، مدت زمان زیادی لازم است تا پر شود. به عنوان مثال ، یک پاوربانک دارای امتیاز 1500 میلی آمپر ساعت تقریباً باید با تلفن هوشمند معمولی شما شارژ شود. برای بانک های بزرگتر ، این زمان می تواند دو برابر ، سه برابر یا چهار برابر شود. اکثر پاوربانک ها هم دارای نشانگر LED هستند که نشان می دهد چه زمانی از ظرفیت خود برخوردار هستند و هم قطع امنیت برای جلوگیری از شارژ بیش از حد و گرم شدن بیش از حد. در صورت امکان ، پاور بانک را در هنگام پر بودن شارژ کنید یا حداقل از اتصال طولانی مدت آن پس از پر شدن خودداری کنید. دمای محیط و جریان برق نیز بر زمان شارژ تأثیر می گذارد ، بنابراین بهتر است مرتباً بالای آن نگه داشته شود.
برخی از پاوربانک ها با شارژرهای با ظرفیت بالا (مانند شارژرهایی که با iPad ها عرضه می شوند) به خوبی کار نمی کنند. تلاش برای شارژ سریع پاور بانک از یک شارژر 2A می تواند باعث آسیب به مدار داخلی شود.
• پاور بانک چه مدت دوام می آورد؟
این کمی سوال بارگیری شده است. دو امید به زندگی مهم باید در نظر گرفته شود:
1. تعداد چرخه شارژ / دشارژ که یک پاور بانک می تواند به طور قابل اعتماد در طول عمر خود انجام دهد.
2. چه مدت پاور بانک می تواند شارژ خود را هنگام استفاده از آن حفظ کند.
پاسخ به نکته می تواند بین مدل های پاور بانک ، اجزای داخلی آنها و کیفیت ساخت آنها متفاوت باشد. ما سعی می کنیم بانک های پاور را که کمتر از 500 چرخه شارژ در آنها وجود دارد ، ذخیره نکنیم. به شما این امکان را می دهد که دستگاه را قبل از اینکه توانایی شارژ طولانی مدت خود را از دست بدهد ، به مدت 1.5 سال از شارژ کنید. پاور بانک های بهتر و گران قیمت می توانند عمر طولانی تری داشته باشند ، در حالی که واحدهای کوچکتر و ارزان تر بسته به نوع درمان ممکن است کوتاه بیایند. پاوربانک ها معمولاً روزانه استفاده نمی شوند ، بنابراین معمولاً در الگوهای استفاده در دنیای واقعی بیش از 18 ماه دوام می آورند.
نکته دو به کیفیت مدار کنترل کننده و سلولهای باتری بستگی دارد. یک پاور بانک خوب می تواند 3 تا 6 ماه شارژدهی را با حداقل ضرر و زیان حفظ کند. پاور بانک های با کیفیت پایین ممکن است بیش از 4 تا 6 هفته در حفظ شارژ مفید تلاش کنند. در این رابطه ، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید و اگر به منبع تغذیه اضطراری طولانی مدت نیاز دارید ، بودجه خود را افزایش دهید تا اطمینان حاصل کنید که کوتاه نمی آیید. اکثر پاوربانک ها با گذشت زمان و تا حدی تحت تأثیر محیط و درمان آنها به آرامی شارژ خود را از دست می دهند. به عنوان مثال ، گذاشتن یک پاوربانک در اتومبیل که در آن دما با گذشت زمان قابل تغییر باشد ، می تواند طول عمر آن را کوتاه کند.




خرید اسپیکر بلوتوثی
نوشته شده در شنبه 4 ارديبهشت 1400
بازدید : 760
نویسنده : امین پارسیان

بهترین بلندگوهای بلوتوث سال 2021 به لطف قابلیت حمل ، دوام و کیفیت صوتی خارق العاده ، دستگاههایی هستند که باید برای هر عاشق موسیقی داشته باشند - و درک اینکه چرا آنها به یک راه حل عالی برای طرفداران موسیقی تبدیل شده اند دشوار نیست. هرکجا که می روند آهنگ هایشان را با خود ببرید.

در سایت امداد موبایل بهترین اسپیکر ها رو میتونید پیدا کنید و بخرید.

چه به گاراژ باشد ، چه به باغ ، یا به پایین ساحل ، بهترین بلندگوهای بلوتوث یک خرید ضروری است - و اگر به ساحل می روید ، حتما راهنمای ما برای بهترین بلندگوهای ضد آب را نیز بررسی کنید.

از آنجا که ایده های بسیار خوبی برای بسیاری از ما هستند ، طیف وسیعی از بلندگوهای قابل حمل برای انتخاب وجود دارد. این خبر خوبی است اما به این معنی است که انتخاب صحیح می تواند یک چالش باشد. خوشبختانه برای شما ، ما تحقیق و آزمایش را انجام داده ایم ، به این معنی که ما در موقعیت نخست قرار داریم تا بهترین بلندگوهای قابل حمل را که می توانید در سال 2021 خریداری کنید انتخاب کنیم.

امروزه ، بسیاری از بهترین بلندگوهای بلوتوث همچنین دارای دستیارهای صوتی هستند ، مانند الکسا و دستیار Google. این بدان معناست که برخی از بلندگوهای بی سیم می توانند به عنوان بلندگوی هوشمند نیز مضاعف شوند ، که می توانید برای کنترل دستگاه های خانه هوشمند خود و استفاده از سایر دستورات صوتی از آنها استفاده کنید.

در حقیقت ، آخرین مورد اضافه شده به این لیست و انتخاب جدید ما برای بهترین بلندگوی قابل حمل که می توانید در سال 2021 خریداری کنید ، Sonos Roam است که می تواند به طور یکپارچه از Wi-Fi به بلوتوث تغییر کند ، در سیستم Sonos ادغام شود و همراه الکسا باشد. و دستیار Google.

اما ، اگر بهترین بلندگوی بلوتوث برای شما از تنظیمات ساده تری برخوردار باشد ، دستگاه های جفت و بازی زیادی نیز وجود دارد. به دنبال هر نوع اسپیکر قابل حمل هستید ، این راهنما به شما کمک می کند تا بهترین اسپیکر بلوتوث را برای نیازها ، خواسته ها و بودجه خود انتخاب کنید.

Sonos Roam با صدای قدرتمند ، طراحی ناهموار ، ویژگی های اتصال عالی و کنترل خانه هوشمند انتخاب ما برای بهترین بلندگوی بلوتوث کره زمین است. عملکرد صوتی بیس آن را برای استفاده در فضای باز ایده آل می کند ، در حالی که یک ویژگی هوشمندانه سوئیچینگ خودکار به این معنی است که به راحتی در داخل خانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد - هرچند که صوتی های صوتی ممکن است از فرکانس های پایین طاقت فرسا و کنترل ریتمیک متنفر نباشند.

به دنبال مراحل Sonos Move ، Sonos Roam دارای دو اتصال بلوتوث و Wi-Fi است ، این بدان معنی است که می تواند به عنوان یک بلندگوی قابل حمل و همچنین بخشی از سیستم Sonos چند اتاقه گسترده تر شما کار کند - و با دستیار Google و Alexa پردازنده ، یک بلندگوی هوشمند را نیز دو برابر می کند.

علی رغم قیمت (نسبتاً پایین) آن ، شما در اینجا پول زیادی می گیرید. طراحی نرم و لطیف آن به این معنی است که Sonos Roam ظاهری بی نظیر در خانه شما نخواهد داشت ، در حالی که ساخت و ساز مقاوم ، ضد آب و ضد گرد و غبار و عمر باتری مناسب آن را برای گوش دادن به موسیقی در فضای باز ایده آل می کند.